Πολιτική Επιστροφών

Αν τα προϊόντα οφείλουν να επιστραφούν, θα πρέπει να αποσταλούν εντός 2 ημερών από την ημερομηνία παράδοσης στην εξής διεύθυνση:

«Βεϊκου 61- Αθήνα – Τ.Κ. 11741 – Κουκάκι»

Η επιστροφή των προϊόντων δεν θα γίνει δεκτή παρά μόνον για προϊόντα που βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση, με την αρχική τους συσκευασία, τα αξεσουάρ, και τις οδηγίες χρήσης τους. Τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν τον Πελάτη.

Οποιαδήποτε επιστροφή προϊόντων γίνεται μόνο κατόπιν τηλεφωνικής συνεννόησης ή αποστολήs email στο info@mimi-cosmetics.gr. Ο πελάτης διατηρεί το δικαίωμα υπαναχώρησης και έχει προθεσμία δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών όπου μπορεί να επιστρέψει το προϊόν. Σε περίπτωση που η 14η ημέρα πέφτει σε Σάββατο, Κυριακή ή αργία, τότε η προθεσμία επιμηκύνεται έως την επόμενη εργάσιμη ημέρα. Το προϊόν θα πρέπει να συνοδεύεται από το σχετικό αποδεικτικό συναλλαγής (Απόδειξη Λιανικής Πώλησης ή Τιμολόγιο – Δελτίο Αποστολής). Οι επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο εφόσον τα προϊόντα που ο πελάτης επιθυμεί να επιστρέψει βρίσκονται στην ίδια ακριβώς κατάσταση στην οποία παρελήφθησαν, χωρίς δηλαδή να έχουν αποσφραγισθεί (αφαίρεση προστατευτικής ζελατίνας) ή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία τους. Επίσης επιστροφές/αλλαγές δεν γίνονται δεκτές για προϊόντα που δεν φέρουν ταινία ασφαλείας για λόγους υγιεινής και προστασίας της υγείας.

Ο αγοραστής μπορεί να επιλέξει:

Πελάτες Λιανικής

  • την επιστροφή του προϊόντος αλλαγή του με ένα άλλο προϊόν ίσης ή μεγαλύτερης αξίας.
  • αποζημίωση ίση με το κόστος των επιστρεφόμενων προϊόντων η οποία θα ολοκληρωθεί εντός 5 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία που θα παραληφθούν τα προϊόντα. Η επιστροφή θα γίνει με πίστωση του τραπεζικού λογαριασμού του πελάτη και εφόσον το προϊόν έχει επιστραφεί και παραληφθεί στην έδρα μας.

Παρακαλούμε, σημειώστε ότι τα έξοδα μεταφοράς εμπίπτουν στον πελάτη κατά την αποστολή του προϊόντος (το προϊόν αποστέλλεται με ευθύνη του πελάτη).

Σας συμβουλεύουμε να επιστρέψετε το προϊόν ως συστημένο δέμα και να επιλέξετε ενδεχομένως αποστολή δηλωμένης αξίας που να αντιπροσωπεύει το κόστος των προϊόντων που αποστέλλετε. Κάτι τέτοιο είναι απαραίτητο σε περίπτωση κλοπής ή απώλειας από τις μεταφορικές υπηρεσίες. Σε κάθε περίπτωση, η επιστροφή πραγματοποιείται υπ’ ευθύνη του Πελάτη.

Κάθε προϊόν που θα έχει υποστεί ζημιές, ή του οποίου η συσκευασία θα έχει υποστεί φθορές, δε θα λάβει αποζημίωση. Αν το προϊόν που επιστράφηκε είναι ελλιπές ή έχει υποστεί ζημιές, μια μείωση της τιμής θα εφαρμοστεί σύμφωνα με τη διάγνωση που θα πραγματοποιηθεί από το τμήμα του www.mimi-cosmetics.gr.